Rensat lite...!

Idag har det verkligen varit en slö dag.
Skönt har det varit men lite rastlös emellanåt!

Våra kära grannar Celina, Stefan och Julia var över på en fika/lunch,
mycket trevligt var det och vi fick en del fina bilder på våra tjtjer...

 

 



Så fina så ♥


Efter deras lilla besök så gick vi alla här hemma och vilade ett tag.
Vaknade strax innan 16 och då vart det middag och jag städade hela lägenheten!

Sen har jag även rensat Novalies garderob och bland hennes leksaker.
Fast jag måste rensa lite till bland leksakerna,
är inte klar på långa vägar haha!


Nu på kvällskvisten så ville inte Novalie sova.
Så hon somnade inte först 21:30.
Men nu sover hon iaf som en prinsessa =)


Imorgon är det kalas klockan 14
och innan det kommer min mormor hit.
Så det är fullt upp imorgon!

Ne nu ska jag läsa lite bloggar,
sen blir det att sova!



Kommentarer
Postat av: novalies morbror jani

Så himla söt Novalie är.

2009-11-14 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0