Önskelista

Nu har jag suttit och gjort en önskelista för Novalie, mig och Patrik.
Vi får se hur lönen ser ut i slutet av månaden,
sen är det bara att sätta igång att shoppa ; )
Sen får ju mina kära läsare lite tips på saker
som ni kanske kan köpa till era barn m.m.
Det finns något gott i det mesta hehe!




NOVALIES ÖNSKELISTA


 

 

 

 

 

 







EMMAS ÖNSKELISTA





Sen är det pengar, kläder, presentkort m.m.!





PATRIKS ÖNSKELISTA





Ja hörrni!
Detta är ju en hel del!
Det blir säkert inte allt vi kommer att köpa,
men lite av det iaf ; )!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Varför en gåbil? Hon kan ju gå? : )

2009-11-16 @ 00:02:46
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har dammsugaren som du önskar dig, fast i rosa...och den är inte sååå bra. Så du vet ;)

2009-11-17 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0