New Style

Här är jag i lugg!
Ovant men det går ;)



Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Va fin du blev med hellugg. Jaa du!!!! det här med vaccinet, jag tycker det är bra att Novalie fick vaccinet jag var också jätte orolig när Jani fick det i skolan förra fredagen det var t.o.m. fredagen den 13:e,!! men det gick jättebra. Nä nu får det vara slutsnackat om det jävla grissjukan eller hur?

Vi har iallafall försökt göra det bästa för våra barn mer kan vi inte göra. Pussar och kramar från mamma. jag älskar dig.

2009-11-18 @ 20:32:12
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Snyggt tjejen!! ;)

2009-11-18 @ 21:16:40
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Jo tyvärr är jag i riskgruppen! Har ju astma :/

2009-11-18 @ 21:31:29
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar jättebra i din nya lugg

2009-11-19 @ 09:22:54
Postat av: S

De var verkligen jätte fint! Du ser så vuxen ut på något sätt:P Inte för att du såg ut som en barnunge förut men du fattar:P



De här med svininfluensan är så jobbigt. Förut va jag helt emot att vaccinera men nu är jag så tankspridd så jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag ta de? Ska jason ta de? Idag stod de i tidningen när vi får ta de här.

Har du märkt av något på Novalie efter?



Jag vet att de jämt är ett sånt jävla tjat överallt men jag kan behöva lite fler råd i min sinnesförvirring.



Kram Sabina och Jason

2009-11-19 @ 09:54:45
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0