MyKidoo

Jag har tillsammans med Cassandra planerat att ha ett litet barnkläder/leksaker party hemma hos mig.
Cassandra kommer att komma hem till mig och visa en massa roligt.
Det enda vi behöver göra är att sitta i soffan och shoppa loss!

Detta kommer att ske fredagen den 11/12 klockan 17:30
Jag hoppas att ni som fått inbjudnings sms och ni som har blivit förfrågade kommer.
Tror det kommer att bli jätte trevligt : )
Som sagt så OSA snarast,
ni kan göra det genom att lämna en kommentar här också om ni vill.
Tänker då mest på er som inte fått sms eftersom jag inte har era mobil nummer!

HÄR kan ni gå in och kika på vad MyKidoo har att erbjuda =)


VÄLKOMNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0