Morsan som aldrig ville vakna

HA HA det stämmer bra in på mig!

Igår deckade jag tillsammans med Novalie klockan 19:00.
Jag var helt slut efter gårdagen.


Men nu är jag iaf uppe och pigg och ska dra till jobbet om ett tag.
Jobbar natt igen......


Igår var jag med min lilla familj ute på en morgon promenad.
Jag sa till patrik att vi skulle strunta i vagnen för vi ska bara gå runt en stund ute.
Det slutade iaf med att Novalie deckade inne på Lidl halvt gående.
Så det var att bära henne hem däifrån!


Igår var även Nadia, Felicia och kayse förbi oss på en kaffe.
nadia skulle lämna tillbaka lite barnkläder hon lånat från mig.


Sen på eftermiddagen kom veronika och Emilia över och drack kaffe.
och jag myste självklart med söta underbara Emilia ♥













Ne nu måste jag börja kolla kläder.
Tar alltid på mig tusen år innan jag hunnit bestämma mig ; )


Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Min söta lilla familj. Puss mamma

2009-11-24 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0