Kvällskaffe och julklappsinslagning!

Yes äntligen hemma.
Gud så skönt!!!

Jag har som sagt haft en riktigt trevlig dag idag.

Patrik hjälpte Kenta med att tapetsera deras hall klart och lägga golv.
Medans dom gjorde det så var Karro och Mathilda hemma hos oss.
Vi alla fyra vilade ett tag.
Sen vart det lite lunch när vi vaknade och sen vidare för lite shopping!

Köpte inget speciellt utan bara lite skit hehe!
Sen köpte jag också julklapp till mormor och mamma.
pappas är redan klar så nu är det bara lillebror kvar.
Men vi vet redan vad vi ska köpa till honom.
Men pengarna finns inte just nu så vi väntar till löningen den här månaden ; )

Nu håller iaf Patrik på och lägger Novalie.
Själv ska jag snart svara på lite kommentarer
och sen blir det kaffe och börja slå in julklapparna!

Ja jusste...
Pratade med pappa imorse i telefon.
Då tyckte han att jag skulle gå ut med Novalie på morgonen efter att hon ätit sin välling.
Hon är ju trött då och skulle kunna somna,
men man sover ju bättre om man går ut i friska luften en stund
för att sedan komma hem och vila.
Så vi gick iaf ut pch promenerade i området.
Sen vart det "frukost" och kaffe hemma hos Karro och Kenta.
Novalie somnade vid 11:30 och vaknade vid 14:00 tiden!
Perfekt ju!
Så sen när jag är mammaledig igen så blir det dagliga morgon promenader.
Novalie uppskattade ju det och älskar att kolla på alla områdets katter fast hon är rädd för dom !


Nu är kaffet klart.

Ska ta mig en kopp och sen ringa min Älskade Mammut ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0