Korv med Bröd

Känner att tröttheten börjar komma ikapp en nu.
Så idag består dagens middag för mig och Patrik med korv med bröd.


Efter att Novalie hade fått vila en stund så vart det en promenad ner till affären,
handla blöjor, barnmat, mjälk osv...
Sånt som behövs här hemma helt enkelt!


Träffade även Veronika, Magnus och Emilia en snabbis nere vid centrum.
Vi kollade in deras nya bil...
En snygg BMW.
Jag har alltid gillat BMW, coola bilar det =)


Ne nu ska jag nog sätta igång med
korvarna så man får lite mat i magen!

Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Hur jobbade du ihelgen???

2009-11-19 @ 20:59:28
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Åh, vilka fina gardiner!

Längtar du också till julen? Jag längtar mest till 1:a advent, då man julpyntar, det är mysigt tycker jag :)

Hoppas du och resten av familjen får en mysig helg :)



Kram!

2009-11-20 @ 19:25:33
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0