Julpyntat!

Nu är det julpyntat här hemma.
Inte riktigt allt men nästan.
Patrik ska ta det sista imorgon då han är ensam.


Patrik och Novalie mötte iaf upp mig idag vid centrum när jag kom från jobbet.
Då hämtade vi ut mina julgardiner och Patriks hörlurar som han fått utav mig i födelsedagspresent.
han fyller inte först den 19:e december men han ville så gärna ha dom nu.
Och vad gör man inte för sin älskade karl ♥



Nu på kvällen så har jag och Patrik som sagt julpyntat och hängt upp gardiner,
samtidigt som vi tog oss ett varsitt glas vitt vin.
Smarrigt ; )


Imorgon jobbar jag 13-22.
Sen när jag kommer hem så kommer inte Novalie att vara hemma.
Hon ska sova hemma hos sin farmor imorgon till på fredag.
För på fredag så ska jag och Patrik åka ut till kungens kurva.
Ska först till Toys'R'us och handla juklappar till Novalie,
för att sedan gå vidare till IKEA och shoppa en massa grejer.
Byråer, ljus m.m.
Sen kommer Patriks pappa och hämtar upp oss och grejerna med "lastbil" hehe!
Riktig lyx hehe......
Sen blir det iaf att komma hem och montera allt och sen kommer våran fina prinsessa hem ♥



Nej nu blir det lite bilder,
sen ska jag läsa alla bloggar jag följer.
Kanske ska skriva upp en lista så kan ni få ta del av vilka bloggar jag följer =)
Men det får vi se om jag orkar!


Novalie gillade sin mammas julgardiner !

     
(KLICKBARA)


Så fin!
MIN älskade PRINSESSA


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud så söt din prinsessa är! :)

2009-11-25 @ 23:24:28
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Nee det är inte hon som har hjälpt med desginen :)

2009-11-25 @ 23:29:28
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: jacquelinebengtsson

Gud vilka ögon din dotter har, hela hon är ju skit söt! Men de där ögonen... my god!

2009-11-25 @ 23:50:45
URL: http://jacquelinebengtsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Absolut , låter super mysigt ! ska kolla med nicole o se vad hon säger :)/monica

2009-11-26 @ 00:25:01
Postat av: Michael

Vad var de för lurar han fick? :D

2009-11-26 @ 14:42:57
URL: http://imghack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0