Jul afton med dom bästa!

Shit, snart är det jul afton.
Det är inte alls långt kvar,
tiden bara rinner iväg!

Denna jul ska vi fira hemma hos min mamma och company i Malmköping.
Mormor, jag, Patrik och Novalie åker dit redan
den 21 december och stannar till efter julafton eller nått.
Jag längtar riktigt mycket tills dess!
Saknar min lilla familj där borta i bonde landet ; ) riktigt mycket ♥

Önskar att vi bodde närmare varandra så man kunde ses oftare.
Kan ju hoppas på att lillebror börjar med hockey i södertälje eller nått,
det tar ju inte så lång tid att åka dit.
Inte för att det gör det till malmköping heller.
Men det är en jobbigare väg.
Hade dom bott i södertälje,
så hade man kunna åkt dit med sitt busskort.
Eftersom det till hör Stockholms området!

Aja vi får se hur det blir med hockeyn för lillbrorsans del!

Saknar iaf er där borta,
vi ses om ca 1 månad!

Älskar ER ♥


Kommentarer
Postat av: novalies morbror jani

jag älskar er också.

2009-11-07 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0