Jobbar natt idag - Sjukhus imorgon!

Usch börjar känna mig ganska så seg nu!
Har vart en rolig men fartfylld dag så nu är man helt slut.


Imorgon kommer min mamma och lillebror till sthlm.
Ska bli kul och få träffa dom igen,
men nu kommer dom inte för att umgås.
Utan min morfar ligger inne på SÖS och är dålig.
Känns inge kul alls.
Han får tydligen dropp och blod!


Så imorgon vet jag att det kommer att vara en väldigt känslosam dag.
Hoppas man sover hyffsat bra inatt så man kan vara ganska pigg imorgon.


Nu ska jag ringa min älskling där hemma
och sen jobba det sista som jag har kvar för idag!


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

ja verkligen :( Hon har ju fortfarade feber och så, men hoppas verkligen de blir bättre snart :)

kramkram

2009-11-20 @ 22:54:27
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0