Jobba Jobba Jobba

Är precis vad jag gör.
har natten inatt.
Börjar bli lite seg nu men det är ju ändå läggdags snart!


Saknar min älskade dotter och karl där hemma.
Vill bara hem och gosa med dom ♥


Shit asså.
Idag är den exakt 1 månad kvar till julafton.
Helt sjukt va tiden bara rinner iväg.
Allt går så snabbt och man hinner liksom inte med i alla svängar.


Snart är jag mammaledig igen.
Längtar jätte mycket tills dess!
Kommer att vara mammaledig tills Novalie börjar på dagis.
och eftersom jag inte fått nått riktigt svar ännu när det blir
så vet jag inte hur länge jag blir hemma.
Men inte mer än 3 månader iaf, det vet jag ; )
Ska ringa dagiset nu i slutet av november och se hur det går.
Jag kommer att börja med att vara hemma hela februari och mars,
sen beror det på om Novalie får plats tidigare då börjar jag jobba i april
om inte så blir jag hemma april också.
Men mig gör det inget.
Jag och Novalie kommer ändå sysselsätta oss en hel del.
Och njuta av tiden tillsammans!


Nej nu ska jag börja avrunda!
Hörs nog mer imorgon


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0