I'm Back

Nu har jag lite tid över att blogga!

Det har vart en fartfylld helg som sagt var...
I fredags så skulle jag och Patrik åka in till kungens kurva för att shoppa och ha det trevligt.
Men det började med att min mobil gick "sönder" när vi kom fram till kungens kurva
och Patrik hade glömt sin hemma.
Där började paniken eftersom vi skulle ringa Patriks pappa för träff när vi var klara.
Så vi sprang runt hela skärholmens centrum för att försöka fixa min mobil eller köpa en billig jävel så man åtminstånde kunde ringa ut....
Men allt sket sig så vi gick först till Toys'R'us och handlade julklappar till Novalie.
Och där fick vi även låna en telefon för att ringa till Patriks pappa och berätta allt.



Men det gick bra och han hämtade upp oss halv 2 från IKEA där vi hade shoppat en hel del =)
Väl hemma så skulle vi börja sätta upp allt.
När patrik väl hade satt ihop vårat sängbord så tyckte vi båda att våran säng verkade för stor för sängbordet.
Och som sagt så var sänbordet till för en 160 säng medans vi har en 180 säng.
Så där sket sig allt med det också.
Så det var bara för oss att skruva ner det igen och packetera ner allt så gott det gick.
Så idag åkte Patrik tillsammans med Kenta och lämnade tillbaka det...
Så det kändes ju ganska så surt när man verkligen ville ha ett sånt men att det bara fanns till 160 sängar.!



Skit samma livet går vidare haha....



Sen i lördags så åkte jag, Patrik och Novalie in till forum och träffade Thomas, Therese och söta Alicia.
Vi hade en trevlig stund i forum och käkade lunch tillsammans.
Jag köpte även en ny mobil som kostade 249:- för att ha någon tills min vart lagad...
Väl hemma efter en massa shopping så satte jag igång med min mobil...
Jag testade att ladda ner nya inställningar till mobilen och då började den funka.
Så det var ju onödigt att jag köpte den andra mobilen fast det kan ju vara skönt och ha en extra hemma ifall någon skulle gå sönder igen...
Men glad vart jag iaf eftersom jag gillar min mobil riktigt mycket!



Så nu är allt som det ska...
Men det har vart mycket stress.....



Idag var jag och Novalie helt slut.
Så vi har typ sovit hela dagen.
Vi gick ner till centrum en snabbis och köpte fika bröd eftersom Rebecca, Lasse och deras tvillingtjejer skulle komma över.



Det var riktigt trevligt att dom kom och även få se sötnosarna igen!



Nu har vi iaf ätit middag och Patrik håller på och lägger Novalie.
Själv ska jag börja slå in dom sista julklapparna snart.



Sen ska jag och Patrik lägga oss i soffan och titta på - Flickan som lekte med elden -
MYYYYYS ♥ 



Så fina allihopa ♥


Nu ska jag börja slå in julklappar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0