Heeeeeeelt slut!

Slutade jobba 22 idag,
är helt slut,
men har nu 5 dagars ledighet att se fram emot.
Ska kramas och pussas en massa med Novalie!

Min prinsessa ligger nu iaf och sover i sin nya säng,
fast i vårat sovrum.
Hon sov ju innan i sin spjälsäng i vårat sovrum,
men vi bytte spjälsängen mot den nya sängen idag innan jag åkte till jobbet.
Så här ser den sängen ut...

Klicka för att se nästa bild
(Bilden är tagen från blocket)

Sedan har vi även lagt ut täcke och kuddar nedanför sängen ifall nu Novalie skulle ramla ur.
Men det hoppas jag verkligen inte att hon gör.
Men det är bättre att ta det säkra före det osäkra!

Hon verka iaf sova ljupt och gilla sängen =)
Min stora tjej ♥
Nej hörrni,
nu ska jag läsa lite om Taktil Massage och sen blir det att sova!
Smile Bitches ; )
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

hur får ni henne att stanna kvar i sängen? :P Jag och min sambo funderar på byta till en växa säng eller nått liknade, men vi vet inte om vi vågar :P haha



2009-11-18 @ 01:58:45
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0