Vilken Härlig Dag

Äntligen har jag platsat mitt "arsle" i soffan =)
Skönt, har vart igång hela dagen...

Men först måste jag bara berätta om igår kväll.
Jag skulle precis stänga av datorn då therese skrev till mig på msn,
hon sa att hon hade tråkigt och ville hitta på något.
lockan var då 23:00 ungefär.
Men det slutade iaf att Therese, jag och Veronika åkte till
Mc Donalds och tog en varsin kaffe.
Sen gick vi till macken och köpte cigg.
Efter det så hoppade vi in i bilen och började åka,
ingen kände riktigt för att åka hem ännu,
så vi åkte iaf tillbaka till Orminge Centrum
och gick upp på Eddys och tog en varsin coca cola och kollade på
alla fulla människor.
Så kul man kan ha, eller hur? haha.
Kom iaf hem rint 00:30.
men det var kul att bara göra nått spontant så där.
Så tack för en trevlig kväll/natt tjejer ♥

Vaknade iaf 10:20 idag,
skönt att få sova ut.
Satte iaf igång att baka bullar inför Malins student som är nu på fredag =)
Wiiieee, Malin är iaf Patriks lillasyster =)
Så jag började med bakandet halv 11 och jag var helt klar 15:00.
Under tiden så hade jag svärmor och Veronika som sällskap =)
Fikade och snacka en massa skit.
Efter allt bakande så gick jag, Veronika, Novalie och Bonzo på en promenad.
Det var riktigt fint och varmt väder ute så vi gick runt ett tag.
Sen gick vi förbi konsum och köpte oss en varsin smoothie!
Efter det skildes vi åt och gick hem.

Nu ligger jag här och spelar bingolotto och leker med datorn ;)

Shit va mörkt det är ute nu,
ser ut som att det ska börja spöregna när som helst.
Men det är bara mysigt, kanske blir lite åska och blixtar också!

Ja jusste, jag ska börja övningsköra nu =)
Har pratat med magnus (Veronika man, Novalies gudfar)
så imorgon sk ajag ringa vägverket och se hur jag ska gå till väga med allt.
Nu håller jag verkligen tummarna att allt blir av och att jag har körkort innan året slut!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Ne nu vart det alldeles för mycket text!
Ska ladda upp lite bilder nu,
så ett inlägg med bilder kommer snart!



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för igår!



Puss

2009-05-24 @ 21:09:31
URL: http://thereselundgren82.blogg,se
Postat av: Caroline.

Vad roligt att Malin ska ta studenten, vilken linje har hon gått? : ) Snacka om att tiden springer iväg hon var ju inte alls så gammal när jag såg henne sist.

2009-05-24 @ 21:23:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0