tvättat fönster

Hej, äntligen är jag tillbaka igen =D

Igår så var det ett par stycke här hemma hos oss och "festade" lite.
Vi hade jätte trevligt och alla gick hem runt 23:00 tiden förutom svärfar som somnade i soffan.
Det var en familj här igår som hade en dotter på 6 år, ätte söt tjej.
Men tyvärr så hade hon sönder Novalies matstol, alltså ratten slet hon av.
Hennes mamma sa att det bara är att limma, men det är ju inte det för då går det inte att snurra på ratten.
Hade Novalie haft sönder något hemma hos någon annan så hade jag ABSOLUT sagt att vi står för det som gick sönder.
Men det gjorde ju inte hon, så nu på förmiddagen så ringde jag Babyland och berättade vad som hade hänt, och hon sa att vi skulle få en ny ratt, så det var snällt =D

Här är bilder från igår-



Idag gick ju iaf upp stax efter 8.

Gick ner och handlade lite inför den goda middagen och sen tvättade jag fönstrena i vardagsrummet.

Idag har vi bjudit över min morbror och hans familj hit på middag och bingolotto.

Han fyller år idag så GRATTIS MORBROR PATRIK PÅ #& ÅRS DAGEN!!!

Vi ska göra klyftpotatis och morötter i ugn och grilla marinerad oxfile... mmmm Smaskens


Nu blir det lite mer bilder-






Har förresten lagt ut min andra mobil på blocket men jag lägger ut den här i bloggen också,
kommer ett eget inlägg för den =D


Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Det var ju inte så schysst..



Jag skulle också betalat ifall Adrian tog sönder något hos någon annan..

Lite vett och etikett får man ha..



KRAM

2009-05-03 @ 14:19:49
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0