Student + 3D Ultraljud!

Idag är det mycket kul som händer...
Novalies faster Malin tar studenten
och min allra bästaste vän Veronika ska göra 3D Ultraljud idag!
Synd bara att jag inte kunde förlja med på det,
efter som det krockar med Malins student.
Men men Veronika ska ringa mig så fort hon vet vad det är och berätta allt =)
Lycka till idag gumman, Älskar dig ♥

Nu har jag iaf gjort miig och Novalie klara och redo för att börja röra på oss.
Vi ska hem till Karro och fika ett tag,
sen runt 12-13 tiden så ska vi till Novalies farmor =)




Konstiga bilder vart det på mig,
Men det är ju Novalie ni ska titta på ; )


Puss och Kram till er alla!
Nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: mormor till Novalie

Gud vad söta mina flickor är. Puss mamma

2009-05-29 @ 09:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0