solen skiner därute!

Klev upp för en liten stund sedan.
Novalie sitter i babysitter ich jag här.
patrik sover fortfarande, han ska inte upp först 8.

Pratade med Sussie precis, hon kanske tar en tidigare buss hit eftersom vi båda är vakna nu!

Igår när jag gick och la mig så kunde jag inte sluta tänka på kommentaren som jag fick.
Alltså jag fattar inte hur hon kan skriva så, hon är ju bara avundsjuk på mig, det VET jag.
Annars skriver man inte sånt.
Och sen att hon skriver först anonymt och sen sitt namn på en annan kommentar är ju inte så smart!
Hon fattar ju inte att IP-adressen är ju densamma.
Men hon har ju aldrig vart riktigt smart i huvudet HA HA.

To bad for you...
Men nu när jag vet att det var du som skrev denna riktigt dumma kommentar så vart jag lugn.
För som sagt är det någon som inte ska yttra sig om att vara en dålig mamma så va det ju
DU.
Har alltid tyckt synd om dig för du är ju så blåst, därför har jag haft kontakt kvar med dig...

Nej nu ska jag mysa med min dotter som jag ÄLSKAR ♥
och som har det hur bra som helst med mig =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0