SKITSNACK BAKOM RYGGEN

Något jag inte tål är när folk snackar skit bakom ryggen på en.

Ja, jag kan också säga en och annan sak,
men jag säger ALDRIG något jag inte skulle kunna stå för.

Jag är så jävla trött på folk som orkar med sånt,
kan man inte bara växa upp och strunta i allt.
Låt andra leva sitt liv och lev ditt eget...

Man tror att man är vänner men så fort man vänder ryggen till så börjar det tisslas och tasslas!
Äh va fan GET A LIFE... FFS...

Om det nu är något som stör DIG
så säg det till MIIG direkt...

Ska nog börja välja mina vänner lite mer ordentligt från och med nu...
Orka med en massa FJORTISFASONER!!!

Är det nu så att någon möjligtvis känner sig träffad?!
Så börja tänk och ändra på dig!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mää, vad är det för opålitliga så kallade "vänner"?

Det är ju inte schysst ju :(

Du vet ju vilka vänner som är dina riktiga vänner och skit i dom andra! Det är ju bara larvigt av dom som snackar skit bakom ryggen på en när man inte ens kan våga stå upp och berätta det mellan fyra ögon! Snacka om fjortisstil alltså..

Hoppas dom växer upp och blir torra bakom öronen!



Du är värd så mycket bättre så skit i dom!

Kram <3

2009-05-26 @ 21:53:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Lillis

Va e de som hänt snärtan??

Tänker på dig :)

2009-05-26 @ 22:21:41
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Jonna och Adrian

Hallu tjejen..

Fick ditt mess men det e något fel på mobilen, kan inte skicka mess tillbaka men kan ringa..

Tänkte att det är så sent så vill inte störa..



Jag har BVC läkare imorgon på dan, sen så ska vi på visning på en lägenhet på eftermiddan.. Så jag e fullbokad.. Vad gör du på fredag?



KRAM FRÅN OSS..

2009-05-27 @ 21:24:36
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0