Shopping på HÖG nivå

Wiieee idag kom föräldrapenningen =)
Och eftersom Patrik fick en sån härlig bonus från sitt jobb
denna månad så har jag hela föräldrapenningen för mig själv =)

Gick iaf hemifrån strax innan 10 imorse,
gick ner till centrum och gjorde ett syn test inför övningskörningen.
Allt gick jätte bra, inge fel på min syn här inte!
Åkte sen vidare till Nacka Forum och träffade Novalies farmor och båda fastrarna.
Shoppade en massa och nu har jag äntligen kommit hem.
Är helt slut, men har bryggt mig en kopp kaffe så jag kanske kan bli lite piggare.

Som det ser ut nu så kommer jag att få min efterlängtade tatuering nästa vecka någon gång =)
Så jag hoppas allt går som det ska nu.... YIPPIE=)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du!

2009-05-26 @ 16:28:54
URL: http://sexymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0