på bra humör!

Känner mig på riktigt bra humör nu på kvällskvisten!

Snart kommer älsklingen hem då blir det att äta middag.
Jag skulle egentligen ha gjort wok med nudlar,
men det vart en wok gryta istället med ris,
smakade lite och det var grymt gott.
Så ett plus till mig =D

Tidigare idag så fick jag veta ännu en rolig nyhet,
men får inte säga något först det är 100%
Och det är det någon gång på måndag eller tisdag!
Då får ni veta, om nu allt går som det ska dårå...

Badade Novalie här för en liten stund sedan,
tog bort lite av hennes skorv.
Matade henne och läste en bok för henne.
Det uppskattade hon kan jag lova,
gud va mycket hon pratade tillbaka till mig!
Sötnosen min ♥

Ett tips för att ta bort skorv:
Ta mycket babyolja och smörj in på stället där skorvet är,
låt det verka en stund och kamma sedan försiktig där.
Funkade faktiskt riktigt bra,
och det var Novalies farmor som gav mig iden =)

Nu får ni lite av dagens bilder-

 
 

Här leker Adrian och Theodor med varandra!
Gullungar!



Jag och Adrian =D


♥   ♥   ♥   Novalie i sin grymt snygga vagn   ♥   ♥   ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Fan vad du sitter inne på hemligheter ;P

2009-05-07 @ 21:14:11
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Jag misstänkte att de var något sånt. Lycka til imorn tror nog att de kommer gå jätte bra.

2009-05-07 @ 21:21:29
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0