Orminge Karnevalen

Japp här i Orminge är det karneval och en massa folk.
Har vart ute nu på förmiddagen vid centrala och kollat på markoolio och solat =)
Gud så skönt det var...

Igår tog iaf malin studenten,
det var jätte kul och se.
Tänk att det var 3 år sen,
FATTAR NI 3 hela år sen jag tog studenten.
Helt sjukt va tiden går fort.
Men som sagt det var jätte kul och få se studenterna springa ut...
Sen vart det middag hemma hos Patriks mamma med en massa folk.
Jätte god mat och trevligt sällskap.
Vi tog taxi hem runt 22:30.
Patrik la Novalie och jag gick över till Semlis,
där hela parasit gänget satt och drack vin.
Förutom Veronika som är gravid dårå.
Förresten hon ska få en liten flicka ♥
Novalie blivande bästa kompis!!!
Men iaf, satt där en stund och tog ett glas vin.
Sen skulle vi alla ner till Eddys (en restaurang/bar)
i Orminge.
Men jag och Veronika ångrade oss i sista sekund och gick hem åt varsitt håll.
Men det var iaf en lyckad fredag!











Härliga bilder eller hur?! =)

Klockan 3 ska vi möta Patriks mamma vid Ica Maxi för att sen fortsätta mor Vagnhärad.
Patriks kusin konfirmerar sig idag,
så vi ska dit på konfirmationsmiddag.
Kvällen vet jag ännu inte hur den ser ut.
Skulle vilja gå till Semlis, och till Karnevalen och vara hemma och kolla på Robinsson.
Men men vi får se hur det blir med allt ; )

Som ett litet avslut på detta inlägg så bjuder jag på lite ego bilder ; )



Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jiiises vad lik Malin är sin syster!! Helt galet lika. Vad roligt att Veronica ska få en flicka. Det var ju det som jag gissade på ; )

2009-05-30 @ 18:10:50
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0