nyduschad + kaffe

Nu sitter jag här framför datorn igen, nyduschad och med en kopp kaffe.
Riktigt mysigt =D

Sitter och läser kissies blogg, alltså ibland förstår jag inte vad människor har innanför pannbenet.
Hon skriver om att hon hatar unga mammor och mammor över huvvud taget, en massa skit helt enkelt.
Ni kan ju lässa själva på
KISSIES BLOGG

Jag skrev iaf till henne att ser jag henne på stan så ska jag fan köra över henne med min barnvagn.
HA HA jag vet, jag har dålig humor men ändå ;)
Jag skulle lätt kunna köra på henne om jag såg henne, bara för att liksom!
Gillar inte när hon kritiserar nått hon jsälv inte förstår sig på.
Men annars har hon en helt OK blogg!

Aja nu har jag fått skriva av mig lite iaf!


STOLT MAMMA TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Attans! Jag kan inte komma in och kolla hennes blogg! Vad heter hennes blogg den där Kissies?



Jodå, allt är bara bra! :)

Vilken Barnmorska jag har, hon heter Maj Rydin som jag har i Nacka Ektorp. En jätte bra bm!

Gick du också där lr?



Kram

2009-05-03 @ 15:26:27
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fy fan vad jag garvade när jag såg din kommentar!

Hon är ju fan en skam för världen! Pinsamt att det finns såna fejkade Barbie fjortisar!!

Ser jag henne också på stan kommer jag definitivt köra över henne! :D haha..

Din kommentar var klockren!



Kram

2009-05-03 @ 15:51:37
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: julia

fin bild :) KRAMS

2009-05-03 @ 15:55:15
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Det jag tycker är fel är att hon drar alla över en och samma kam de finns faktiskt bra unga mammor och sen finns de rötägg men de är ju samma sak med äldre mammor. Alla unga mammor är faktiskt inte utan jobb och utbildning så som hon får det att låta.



Men hur som helst så suckar och stånkar varenda jävel såfort man kommer med barnvagn i stan och det är BRA JÄVLA irriterande. Inte en jävel erbjuder en hjälp på eller av bussen och det är alltid jag med barnvagn som ska flytta på mig men de som bara har sina shoppingkassar i handen de kan minsann inte röra sig en cm åt sidan!



Fast man undrar ju om hon verkligen tycker sådär på riktigt eller om hon bara vill ha drama i bloggen.

2009-05-03 @ 16:16:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja ser du henne på stan kör över henne!

tycker jag låter mkt bra=)

usch vad jag stör mig på såna som säger sådär

2009-05-03 @ 19:51:05
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0