nu är det lugnt!

Åh så trevligt det var att alla dom kom.
Morbror med familj och min mormor.
Vi åt som sagt en god middag och sen god efterrätt, budapestbakelse =D

Ingen vinst idag på bingolotto, det var lite synd, men men...

Nu har alla gått iaf och Novalie har äntligen somnat.
Hon somnade här runt kvart i 9, övertrött var hon också.
Men nu sover hon sött i sin egen säng!

imorgon ska jag möta Sussie och Theo i slussen klockan kvart i 12.
Sen ska vi vidare till tuben i farsta och hänga lite där, ska bli trevligt hoppas jag.
Hoppas det är mer mammor där imorogn än när jag var där sist.

Nu sk ajag läsa bloggar och njuta av min kaffe...



FÖRRESTEN VAR DET INGEN SOM VAR INTRESSERAD AVA TT KÖPA EN MOBIL?
I SÅNT FALL SCROLLA LITE LÄNGRE NER SÅ SER NI VAD DET KOSTAR M.M


Kommentarer
Postat av: Therese

Hon var beräknad i Tisdags, så det är verkligen dax nu. Jag bara väntar...



Puss

2009-05-03 @ 21:30:09
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, vi får hoppas på det!

2009-05-03 @ 21:35:09
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej Emma :) Fan vad länge sen det var.. hur är allt med dig? Ser att mycket har hänt sedan sist :D



Hoppas du mår bra och har det fint!

Kramar, Leyla :)

2009-05-03 @ 22:04:19
Postat av: Leyla

Heej Emma :) Fan vad länge sen det var.. hur är allt med dig? Ser att mycket har hänt sedan sist :D



Hoppas du mår bra och har det fint!

Kramar, Leyla :)

2009-05-03 @ 22:04:57
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0