min älskade lilla sjukling!

Tyvärr så har min älskade dotter blivit sjuk nu.
Förkyld och har 39,3 i temp.
Har gett henne lite alvedon och näsdroppar.
Och nu sover hon igen.

Kom iaf hem idag från min mamma och co.
Borta bra men hemma bäst,
det var riktigt skönt att få komma hem igen.

Imorse åkte vi på koutsläpp.
har aldrig någonsin vart på sånt men det var kul.
Spelade in ett litet videoklipp som jag kan bjuda på.
Jag skrattade riktigt mycket men fy fan så det luktade HA HA

Måste Ses...
 

Sitter nu och kollar på Eurovision Song Contest!
Hejjar på Arash ; )
Så hoppas han vinner, grym låt det där...

Nu ska ni få lite bilder,
det var ju ett tag sen...
Några är tagna lite tidigare men men.
Titta och njut ; )




Tog lite kort på koutsläppet i grinda,
Strax innan malmköping där mamma och co bor!





Novalie med sin farmor =)
På kortet längst ner till vänster så ser Novalie verkligen ut som en liten Trollunge ♥



Här leker Novalie med sin "bästis" Theo =)


Så här trött var hon efter koutsläppet!
En massa nya intryck hade hon fått.
Sötungen ♥



Och så här hittade vi Novalie en kväll i våran säng.
Hon hade ju somnat normalt på rygg,
men när vi kom in för att lägga oss så låg hon såhär hehe.

Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Vad kul att du börjat blogga igen =)

Hoppas att allt är bra.. KRAM från oss

2009-05-17 @ 08:39:14
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0