Ikea vart det på vägen också =D

Nu har vi äntligen kommit hem efter en lååååång dag!

Vi hade som sagt Ul på Novalies hjärta på sös idag 10:30.
Dom sa att allt var jätte bra, men om hon blir förkyld så kan man höra blåsljudet ganska så bra,
men det var absolut inge fara. Så hon är fullt frisk!
Min älskade bebiiiis


Sen har vi iaf vart hemma hos Novalies farmor heeeela dagen.
Ätit middag och så.

Hämtade upp Novalies pappa från jobbet vid 19 tiden och åkte till IKEA.

Där köpte vi äntligen Novalies bokhylla till hennes rum =)
Sen vart det en massssssa annat ockås såklart !
Men det jag är nöjdast med är alla säkerhetsgrejer vi köpte.
Det är sånt så att inte Novalie kan slå huvudet i bordskanter, dra ut lådor,
stoppa in fingrar i eluttag m.m. Så det känns skönt att ha det köpt nu!
Så nu har vi ett riktigt barnsäkert hem =)

Nu sover iaf Novalie och jag och Patrik ska börja fixa här hemma med allt.

Imorgon ska jag som sagt vara i slussen klockn 9 på morgonen och sälja min samsung.
Så jag hoppas jag kommer i säng hyffsat tidigt iaf...

Får se om det blir nå mer inlägg ikväll!
Annars så får ni ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att det inte var någon fara med lillstumpan! Sov gott o dröm sött! Kram

2009-05-09 @ 00:01:50
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att allt är bra med prinsessan...



Puss

2009-05-09 @ 10:03:01
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Jonna och Adrian

Vad skönt att det inte var farligt =)

KRAM

2009-05-09 @ 10:49:58
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0