hälsat på morfar!

Oj vilken sen middag det blir idag!
Påbörjade en ost och skinkpaj men har precis lagt in den i ugnen,
så nu får man vänta i ca 40 minuter innan man kan äta...

Men jag och min morbror har iaf vart och hälsat på min morfar,
han har fått ett boende på saltsjöbadens sjukhus, hur fint som helst.
Eller han ska bo hemma 3 veckor och där 1 vecka osv...
Men det var faktiskt riktigt jobbigt att se honom där.
Vi kom precis vid middagen och där satt han, yngst av alla.
Bland en massa äldre människor.
Det kändes liksom inte som att han passade in där,
och det tog verkligen i hjärtat att se honom på ett "hem" för äldre.
Man får ju en massa tankar om att det snart är slut m.m.
Ne usch... hemskt att tänka så men tyvärr ser livets gång ut så...
Men ändå, det är ju min morfar ♥

Igår sa dom på vädret att det skulle bli fint runt 14:00,
det börjar bli fint ute nu och spricka upp,
lite sent kanske haha...
Jag och min morbror åkte iag nercabat ut till morfar,
riktigt skönt var det och sen så lyssnade vi på hög musik =)
Thats Life!

Längtar till sommarvärmen NU!!!


Morfar och jag!   ♥
En riktigt gammal bild hehe!

Kommentarer
Postat av: veronika

vilken fin bild på er två !

2009-05-24 @ 00:52:35
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0