Go'kväll

Äntligen har jag vaknat...

Har vart riktigt seg idag.
Alexandra och Veronika kom över på en kaffe imorse,
efter det gick vi hem till Veronika och åt lunch.
Jag lånade även deras skrivare för att skriva ut min tatuering och
blanketter om övningskörning/handledare.

Runt 14 tiden gick jag till centrum och shoppade lite till Novalie.
Försökte hitta något till mig men det gick inte så bra.
Men Novalie fick iaf 2 pyjamaser och en hel vit body och en vattenflaska!

Vid 15 så hade vi föräldragruppen.
Det var kul att få träffa alla igen.
Barnen kröp runt och hojtade som bara den,
satt och tänkte på vilken skillnad det är från första gången vi träffades.
Vi alla mammor satt där och ammade och bar på våra barn.
Men nu var dom alla ett gäng vildingar.
Men gud så kul det är att få se alla framsteg!
Fick en massa info också...
Nu är det sommarlov från föräldragruppen och nästa tid är i September,
men då har jag antagligen börjat jobba igen.
Så vi får se om jag kan gå på den då.

När vi kom hem så somnade jag och Novalie nästan på direkten.
Klockan var väl runt 17 då.
Patrik väckte mig strax innan 20 men Novalie sover fortfarande.
Får se om hon är jätte pigg nu när hon väl vaknar,
eller så blir det att gå upp riktigt tidigt imorgon istället.
Men det gör inget, har inget planerat inför imorgon som man måste vara pigg till...

Nej nu vart det en massa text...

Kommer ett till inlägg på det jag köpte till Novalie alldeles strax.


Till Daniella...
Ja det är min dotter och tack så mycket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0