God Morgon Måndag!!!

Jaha då sitter man här nu igen!
Lyssnar på en jätte bra låt - Love Story heter den =)

Idag ska jag iaf vara i fiskis typ hela dagen!
Min kära svärmor ska få håret fixat av Miretta så jag ska vara med och glo haha.
Sen blir det middag hemma hos svärmor, älsklingen kommer dit efter jobbet!

Har iaf hunnit duscha, pratat med Veronika i telefon och lämnat en nyckel till Skuru golv.
Dom ska komma hit idag och börja med lilla badrummet.
Längtar tills det är klart så det slipper se så stökigt ut här hemma.
Jag valde iaf brunt klinkergolv in dit, så jag hoppas det blir fint =)

Ne slut skrivet nu.

Hörs kanske ikväll när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Hej gumman..

Förlåååt att jag inte har hört av mig tidigare..

Men det har varit riktigt jobbigt den senaste veckan..

Pusss

2009-05-25 @ 08:22:53
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sov gott o dröm sött, hoppas du får en fin dag i morgon! Kram Jenny

2009-05-25 @ 23:19:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0