garvar ihjäl mig!!!!!!!!!

Fick denna kommentar av ANONYM

Hur kan du kalla dig en bra mamma om du tycker att de e jobbit åh va hemma me din doter en dag. Man behöver inte skaffa sig nya kompisar för att man blir mamma, men umgås du men många andra än mammor. Betyder inte dem andra människrna du kände förut något?? Tycker det e patetiskt.


HAHA ja vad ska man säga!
Jag vet precis vem du är som skrivit detta!
Och börja jämföra mig med dig, Ne du gumman det går inte.
Vi ligger inte på samma nivå du och jag!
Du kanske är äldre men jag e fan så mycket mognare än dig!
Om det är någon som inte ska yttra sig om att vara en bra mamma så är det DU!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken störd brud alltså!

Snacka om att vara avundsjuk.. Patetiskt är väl att hon skriver såna där kommentarer!

Inget att bry sig om..



Hon kan slänga sig i väggen!!

Hoppas ni mår bra??



Kram

2009-05-07 @ 07:57:02
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0