Förlåt för dålig uppdatering!

Shit, har fan inte bloggat sen igår morse tror jag det var sist!
Sorry...

Men nu kommer en liten uppdatering iaf.

Igår åkte jag iaf till fiskis, först hem till Sussie och Theo på en fika sen vidare ner till cantrum och sen hem till svärmor.
Satt och hjälpte svärmor med hennes nya mobil och fikade.
När Patrik slutade så beställde vi pizza och sen gick han ner till garaget och bytte däck på sin mammas bil.
Vi var hemma strax efter 20:00, jag bytte kläder och veronika kom hem till oss.

Strax efter 20:30 drog jag och veronika hem till Semlis, där alla tjejer satt och drack vin.
Så det vart en vin kväll igår för mig.
Jag kom hem strax före midnatt och så käkade jag lite tacos =D

Idag känner jag huvudvärk och lite illamående men jag överlever.

Idag åkte vi iaf till Sickla.
patrik köpte en ny mobil och 2 par byxor =)
Kul att han får nått nytt också.

Nu är vi åter hemma igen =)
Svärfar är här och svärmor och malin och hennes kille ska komma också.
Vi ska bjuda på middag och dricka lite gott ikväll.
Vi får se om dom blir över natten.

Ne nu ska jag svara på alla kommentarer som jag inte hunnit med.

Hörs kanske senare =D

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Kul! :D Tuvalie älskar det också ^^

Allt bra med er annars? :)

2009-05-02 @ 14:55:02
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0