...

Nu är jag helt färdig för idag,
nu blir det bara att ligga i soffan och glo på tv och datanörda lite.

Gick iaf in på blocket och ändrade priset på min samsung till 2500:-
Så nu vet ni det om någon är intresserad.
Och Sussie har fått Patriks gamla Sonyericsson!
Varsågod Gummz ; )

Imorgon ska min morbror hämta upp mig runt 9 tiden,
först ska vi besikta min mormors bil och sen förbi Babyland och få en ny ratt till Novalies stol.

Nu får ni lite bilder istället:



Det här kortet tog jag i igår då vi lagade mat,
shit vilken stor morot...




Tog de här korten idag på väg till tuben i farsta



Så fina dom är!
Betyder verkligen allt för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte härliga bilder, och vilken mega morot, haha! Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-04 @ 21:58:30
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0