en dagens, Ja tack ; )

Har precis tagit mig en dagens.
Skönt och få koppla av nu och ta en dagens samtidigt.

Novalie har i stort sett sovit hela dagen.
Vaknat ett par gånger för att äta och leka lite och sen somnat om.

Jag själv har tvättat 3 maskiner idag och fixat lite med räkningspärmarna.
Nu är allt klart så det känns skönt...

Har precis suttit och planerat på min nya tatuering,
nu ska jag bara komma på vem som ska göra den.
Aja men en tatuering ska jag ha inom kort iaf (eller jag vill) haha...

Nu är middagen klar, så nu ska det ätas.
Sen ska jag och älsklingen vara pensionärer ikväll och spela bingolotto.
Håll tummarna för oss så det blir en stor vinst ; )


Skål !!!


Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jag är helt slut efter en HELDAG i solen. Så det blir nog att dega framför tvn : )

2009-05-17 @ 17:35:48
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Celina

Usch! Förpesta inte vinet :D



Och oj vilken fin fin fin fin design. Jag är kär i den :D

2009-05-18 @ 08:18:14
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0