desperata hemmafruar

Snart börjar mitt älsklings program Wiieeee...
har duschat nu och ligger i soffan och jäser hehe...

För en liten stund sedan ringde hemtelefonen.
Det var en jävla försäljare,
jag skällde ut henne och sa att man ringer in så här sent.
lite kärring varning på mig känns det som,
men jag verkligen HATAR alla dessa försäljare.
MÅ DOM BRINNA I HELVETET...


Idag gjorde jag ju som sagt en massa på morgonen/förmiddagen.
Men sen vi 13 tiden och framåt så har jag och Novalie bara vart hemma.
Idag var det riktigt trist, så imorogn får jag väl försöka hitta på något.
Har inte bestämt vad ännu men vill inte sitta hemma hela dagen imorogn igen iaf!

Ne nus ka jag ut på balen för en smoke och sen titta på DHW med ett glas Cola Zero ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch drygt med telefonförsäljare, stackars människor som har det som yrke :(



Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-05 @ 23:05:51
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Lea

Bränn dom inte i helvetet,skaffa NIX istället!Ett smart sätt att spärra för teleförsäljare av olika slag!Kram

2009-05-06 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0