bättre sent än aldrig

Nu har Emely och Petter gått.
Det var en riktigt god middag och kvällen fylldes upp med mycket skratt.
Har inte skrattat så här mycket på länge,
nu känner jag mig riktigt utmattad!
Ska snart gå och lägga mig för imorgon när vi har vaknat så bär det av mot Nyköping.
Patriks mormor och morfar bor där.
Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder.


å här fint vart det med dom nya ramarna och förstoringarna =)

fint va ? =D



Petter och grillmästaren patrik


Gud va jag ÄLSKAR denna lilla flicka!
Min och Patriks alldeles egna underbara dotter



Det går inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar honom!
han är min andra hälft!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vilka fina bilder! : )

2009-05-10 @ 11:36:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0