Åter hemma!

Nu är jag hemma igen efter en hel dag med Therese och Veronika.
Det har vart jätte trevligt och så har fixat lite till med övningskörnings blanketter.
Den 9:e ska jag, Magnus och min morbror Patrik på en handledar kurs...
Så snart får jag börja övningsköra.

Som sagt nu är jag hemma igen, håller på med middagen.
Har även hunnit med att bada Novalie och plockat lite här hemma.

Senare ikväll ska jag ,Veronika och Therese (vet inte om Ronja skulle med)
men vi ska iaf sola solarium i Hammarby Sjöstad.
Sen när jag kommer hem så ska jag duscha och plocka fram kläder
inför Malins student imorgon. Fullt upp helt enkelt...

Ne nu ska jag fortsätta med middagen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för idag!



Puss

2009-05-28 @ 23:00:51
URL: http://thereselundgren82.blogg,se
Postat av: Celina

Vi var på handledarkursen i februari och har inte kunnat börja övningsköra ännu! Vägverket är så sjukt sega med alla papper. Även fast vi betalat så har vi inte fått pappret som godkänner oss så nu har vi varit tvugna att skicka in allt igen :S

2009-05-29 @ 08:27:01
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0