06:33

Är vad klockan är nu när jag börjar detta inlägg.
Det var riktigt, riktigt länge sen jag klev upp så här tidigt.
Novalie också för den delen.

Men men jag är mamma ledig så det är bara att gå upp och vara glad.

Har precis bryggt lite kaffe och det smakade riktigt gott...

Novalie sitter i babysittern och kollar på the voice på 5:an hehe.
Ne men hon leker och vi har det som bakgrundskanal.

Patrik sover fortfarande, önskar att jag kunde byta med honom ibland!

Det känns lite negtiv över det här inlägget,
så jag slutar skriva nu hehe...


Skriver mer senare =D

Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

GOD MORGON =)

2009-05-06 @ 07:08:16
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0