vi som par <3

Snodde den av Emmeli

VI SOM PAR


Vad heter ni? Emma & Patrik
Hur träffades ni? Genom patriks mamma som jag arbetade med
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år & 5 månader
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? Ja världens finaste dotter
Har båda körkort? Tyvärr, ingen av oss
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut ;)
Vem sa "jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk & Patrik är Skytte
Vem är längst? Patrik
Vem sjunger bäst? HA HA oj ingen aning, låter lika risigt haha
Håller ni varandra i handen på stan? Ja, när vi känner för det
Vad har ni gemensamt? Våran dotter :P
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ne inte direkt, så såg varandra men pratade inte
Blev du kär vid första ögonkastet? Njae, visst tyckte jag att han såg bra ut men jag tänkte inte åt det hållet just då
Har ni nån speciell låt? Takida - Curly sue
Har ni stora framtidsplaner? Att vara tillsammans resten av våra liv och få mer barn och köpa hus m.m.
Har ni gråtit i varandras armar? Jadå det har vi!
Har ni varit utomlands tillsammans? Ne, det har vi inte hunnit med ännu, men snart så!
Vilket är ert bästa minne? När våran dotter kom till världen, våran förlovning.
Vem lagar bäst mat? Båda 2 =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar tv, sitter vid datorn, myser
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? aaaaaaa ALLTID
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Jag bodde porten bredvid hans haha
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Inte bråka, men tjaffsa ibland, det hör jut ill!
Ringer eller sms:ar ni mest? Jag smsar medans Patrik ringer hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0