välkommen hem!

Tackar tackar,
Har precis kommit hem, matat Novalie och bryggt lite kaffe till mig!
Gud va skönt det är att vara hemma.

Denna dag började iaf med att jag mötte min morbror i forum över en kaffe,
sen träffade jag Nadia, Rebecca och lottis en snabbis!
Efter det mötta jag Sussie och vi åkte mot farsta till öppna förskolan!
Inte alls mycket folk, så det var ju ingen höjdare, men nästa gång man åker kanske det är mer!

Men vi va där kanske 1 time max, sen gick vi in till farsta gallerian och kollade runt lite.
Åt lunch gjorde vi också, jag Sushi och Sussie Mc Donalds!
Handla 3 t-shirts till patrik fårn Cubus, stackarn, han har inte fått något på länge,
det är bara jag och Novalie som får en massa grejer =)
Men nu får han iaf det, så hoppas han blir glad och tycker dom är fina!

Han slutar iaf klockan 17 idag,
så snart sk ajag börja med maten!
Ris och kyckling med currysås =)

Nu ska jag njuta av mitt varma kaffe och läsa bloggar!


Tjosan så länge =)

Kommentarer
Postat av: monica o baby felice - Tonårsliv

vilken tur för mig och sydn för dig, för det brukar alltid enlig mig vara kul där! och fullt för den delen . Får komma nästa måndag och prova igen :)

2009-03-30 @ 16:35:33
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Vi ska också käka kyckling och ris men utan currysås för jag tål inte det tyvärr, jag som älskar det.

2009-03-30 @ 16:45:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0