vaken och pigg

Thats Me ; )

vaknade vid 6 av att älsklingen skulle till jobbet.
Gick upp då och började plocka lite och gjorde mat åt Novalie.
Hon fick mat och somnade runt 8 igår och vaknade runt halv 7 idag,
det var strongt jobbat hehe...

Eftersom vi gick och la oss tidigt igår (23:00) så är jag väldigt pigg nu,
så det är riktigt skönt!

Idag kommer som sagt Sussie hit och umgås med mig coh Novalie =)


Nu sitter jag coh Novalie här vid köksbordet - Jag dricker kaffe och hon sitter och ler!
Mitt lilla hjärta - Gud va jag älskar henne!

idag ska hon få ha på sig det jag köpte till henne igår, så bilder kommer senare på henne med sina nya kläder =)


Bloggläsningsdags nu då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0