ufff nu e jag helt slut!

Nu är allting klart här hemma!
Plockat, dammat, dammsugit, skura golvet m.m.

Har även rensat lite till i Novalies blivande rum.
En massa ska ner till källaren och Karro ska hämta skötbordet någon gång i veckan!
Känner att det bara är onödigt att ha ett skötbord.
Vi kan lika gärna byta på Novalie i soffan eller sängen =)

Jaha som sagt en fullspeckad vecka,
men det är bara kul för då går tiden snabbare till fredag =)

På Tisdag kommer Michaela hem igen till Sverige =)
Ska bli så kul och få träffa dig igen gumman ♥
Hoppas vi hittar på en massa skoj sen !!!

Nehe känner för att göra nått,
är fortfarande upp i varv,
men borde nog börja ta det lugnt nu!

Novalie har iaf somnat för natten!
Min lilla söta tös!!!

Ja jusste,
beställde även lite bilder från Fujis hemsida.
Så nu väntar man på att dom ska droppa ner i brevlådan =)
Tog även en lite större förstoring på Novalie!
Det är verkligen ett sött kort!

Det här beställde jag i lite större:



Nu ska jag läsa lite bloggar!


Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Michaela

det vet du att vi gör :D Träffas alltsa:)



pussss

2009-03-30 @ 11:08:50
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0