tröttheten har krypit sig fram nu!!!

Oj Oj Oj va trött jag är...

Sitter här och skrattar så jag gråter.
Skrattar faktiskt åt Sussie...
Tänkte berätta om vad så får vi se om ni tyckte det var kul.
jag tycker det iaf!

Vi har ju iaf umgåtts idag.

Och flera gånger idag vid olika sammanhang så har Sussie sagt, fan dom blåste dig!
Tex: Vi var inne på H&M så frågade jag vart dom vita koftorna låg.
Expediten svarade att dom hände längst väggen där borta.
jag och Sussie gick dit men såg inga.
Då säger Sussie - Fan dom jävlarna blåste dig...

Sen sa hon det en gång på lindex också om en filt...

Senare idag på kvällen läser jag på hennes blogg om allt vi gjort idag och att vi fick gratis kaffelatte i en påse.
Då skrev jag till henne att - Sussie, det var inte kaffe latte vi fick, utan en barista mjölk som man gör skum av så det blir kaffelatte...

Som svar tillbaka fick jag: - Ahaa trodde det var Latte...Dom jävlarna blåste mig hahaha :P


HA HA HA HA HA HA Shit va jag skrattade och har skrattat nu under hela det här inlägget.
Det är nog läggdags för mig nu ; )





God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Monica o Felice

Åh jag vet . sitter i en liten bubbla just nu och mår fortfarande illa . Ärligt så råder jag dig till att inte titta på filmen för jag tror att de tar mer skada på en än vad man tror .

Men om du jätte gärna vill så har du länken till henne - hon som har klippet . Vill inte ens ha den på min blogg .



ellamarie.blogg.se tror jag att det var.

Kram

2009-03-17 @ 23:23:21
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Monica o Felice

visst var den gräsliG?

Tack för länken , söt du är !

Kram

2009-03-17 @ 23:29:17
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

hahahahahha:) Dom blåst oss hela dagen:D:D:D

2009-03-18 @ 09:12:28
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Sussie borde gå till doktorn ; D haha! Nää hon är så söt, och blåst blev hon på latten! Du får göra en latte till henne.

2009-03-18 @ 09:36:12
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0