Tröööött!!!

Nu är jag riktigt trött.
Har vart i full gång hela eftermiddagen.
Först storhandla sen upp till patriks farmor och fira henne, kom hem och började med lasagne och efter det började jag baka cheesecake som vi ska ha till på torsdag, så nu är jag helt slut!

har iaf tittat på spårlöst och fällde en tår eller två ;)
Kollade sen på Sexuellt med katrin Zytomierska på ztv, Helt oki.

Tidigare idag så satt jag, patrik och Novalie i köket.
Vi matade novalie med gröt, hon tyckte det var riktigt gott och vart sur när man inte var tillräckligt snabb och ge henne hehe. Sen filmade vi lite också, men kommer inte ihåg hur man laddar upp filmer!
Här är lite bilder iaf!



Så söt var novalie när hon ätit gröt hehe!

ne nu ska jag äta lite kräftstjärtar och kolla på tv!!!


C YA ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra då! :) Jo allt är bra här med.

Jaså okej :) Kul, den var riktigt fin iallafall.

Kram

2009-03-10 @ 08:42:48
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-10 @ 11:58:12
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: A -*

Är du för eller mot abort?



läs även lite om mina tankar om det om tex en tjej jag känner använder det som preventilmedel..



Hare bra

Amanda

2009-03-10 @ 12:58:21
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0