tråkigt

Just nu är jag riktigt uttråkad!
Saknar Novalie på nått konstigt sätt.
Fast hon bara ligger och sover och jag har vart med henne hela dagen så saknar jag min lilla prinsessa.

Det är så kul nu med Novalie,
hon pratar och skäller på folk lite titt som tätt.
Gud vad jag kan skratta åt henne, hon pratar verkligen hela tiden.

Nu har hon börjat säga "pappa" men inte för att hon förstår det men det låter som pappa iaf.
Typ så här: Papppappappaa hela tiden och hennes mun formar sig jätte roligt då också.
Min lilla tjej börjar bli en stor tjej nu.
Sen byter hon tonläge också när hon pratar, så det låter ibland som att hon skäller och ibland säger hon snälla saker hehe.

Jaha nu är det inte långt kvar till dopet.
Alla har hört av sig förutom 2 st och det tycker jag är lite dålig stil,
eftersom vi skrev att hör av er senast den 20 mars om ni kommer eller
inte.
Men dom har inte hört av sig.
Aja får se hur det blir med dom...

Måste ta fram dop klänningen snart också och kolla så att den passar Novalie.
Sen har vi ju köpt ett jätte fint lila band till den som jag måste fixa in i klänningen.
Dopklänningen som hon ska ha hart vart min gamla och sen har även min kusin Isabella och lillebror haft den =)
Så det är kul att den har gått i arv =)
Får se hur den ser ut den dagen då Novalie får barn,
haha snacka om att prata om evigheter fram.

Ne nu vart jag riktigt nyfiken på dopklänningen,
ska nog ta fram den nu och trixa lite med bandet =)
Får se om jag får till det med något snyggt,
köpte ju 4 meter så man kan trixa lite ; )


Förresten är det någon som har någon erfarenhet om barnvagnen som jag vill köpa,
kom gärna med tips och förslag =)

Min alldeles egna sötaste underbaraste dotter


Kommentarer
Postat av: mamma82

TheOneAndOnly. Jag sparade alla bloggadresser då när några av oss skrev upp dem på forumet.

Jag har bara varit inne två gånger efter min dotter föddes. Var för jobbig i början och nu känns det som man aldrig har tid =)

2009-03-22 @ 22:43:08
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0