tonårsliv

Har precis tittat klart på Tonårsliv!
Åh gud va söt Felice va när hon stod vid en bänk och dansade hehe.
Urgulligt !

Tycker iaf att det är jätte intressant att följa Monica och hennes söta dotter Felice!

Vet inte riktigt vad jag tycker om Joanna som har anorexi.
Ibland så känns det som att hon vill ha hjälp men ibland inte.
Nu säger jag inte att det är så men jag säger bara vad jag har fått för uppfattning om henne.

Sen så tycker jag bara att Cecilia är gullig med sin pojkvän.
Känns som att hon är yngre än vad hon egentligen är,
kanske beror på hennes dyseleksi.

jaja, längtar iaf till nästa måndag då tonårsliv är igen!
Kommer aldrig att missa något avsnitt hehe!

Nu är det ballar av stål på tv!
Och sen blir det läggdags, upp och baka bullar imorgon
innan Sussie kommer (om jag orkar, annars bakar jag när hon är här,
då e ju bullarna som färskast) hehe...

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0