the suprise

Jag åkte som sagt från fiskis med halv fem bussen!
Är hemma strax efter fem.

När jag kommer hem så är det mörkt i lägenheten,
patrik möter mig i dörren och leder mig in i badrummet!
Där jag möts av rosblad på golvet och runt badkaret.
Han har tappat upp ett varmt bad åt mig!


Jag hoppar i badet och njuter en stund,
läser en tidning och sen kommer älsklingen in igen med ett varsitt glas med rosevin!
Vi skålar och smuttar lite på det


Efter badet leder han in mig i sovrummet,
där han har tänt ljus!
Där inne masserade han mig med Aloe vera heat lotion!


Sen fick jag klä på mig och ligga kvar en stund och läsa lite,
medans han fixade ute i köket!
Fick lite påfyllning på rosevinet också =)


Efter en stund fick jag följa med ut till köket och där möts jag av en så kallad italiensk buffe!
Det var: Melon, italiensk salami och skinka, baguetter, mögelost, brieost, kex, sallad med färska champinjoner m.m.


På min tallrik hittar jag även 1 ros och en cd skiva som han fixat åt mig!
Det är kevin borg från idol,
jag är ju helt såld på honom.
Så äntligen har jag hans cd =)


Det här har verkligen vart en helt underbar kväll med min älskling!
En riktig överraskning,
har aldrig vart med om något liknande!

Jag är världens lyckligaste tjej!

Jag Älskar Dig patrik!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken man du hittat =)

Sånna hittar man inte bara sådär..

Förstår att du är lycklig..



Hälsa Patrik..



KRAM

2009-03-13 @ 21:14:27
Postat av: S

Men gud va mysigt!

Va gullig han är!



Då har du haft en bra födelsedag och dag efter:)

Kramar

2009-03-13 @ 21:17:33
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Fyy fan va myyysig:)

2009-03-13 @ 21:28:38
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha jaså va det du =) det gör inget. då vet jag iaf vem det va haha.. Fan va mysigt du måste ha haft igår. Förstår att du är världens lyckligaste.. kram på dig

2009-03-14 @ 14:53:06
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Suuupermys:)

2009-03-15 @ 14:23:19
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0