tackar tackar

Till er som har grattat mig här på bloggen =)

Idag har det inte hänt så mkt ännu.
Egentligen skulle vi på föräldragrupp 15-16 men Novalie är fortfarande lite dålig och jag mår inte som man ska.
Har haft ont i huvudet 2 dagar i rad nu och bara velat sova.

Efter frukosten idag mösa jag ner mig med Novalie och vi båda sov till halv 2.
Riktigt skönt!

Vi får se när folket börjar dyka upp, flr vi har ju sagt att vi är hemma hela dagen!

jag är så nyfiken på morgondagen då patrik har någon överraskning till mig!!!
Spännande, Spännande ; )

Nu ska jag dricka mitt kaffe och försöka bli pigg!

Kommentarer
Postat av: annelie thelin

Grattis gumman från oss i Malmköping

2009-03-12 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0