sova tidigt!

Sådär nu har man ätit middag, duschat och nattat Novalie.
Funderar på att gå och lägga mig nu vid 21 så man är pigg imorgon!

Imorgon ska iaf vi möta Sussie och Theo i slussen klockan 10 och sen bär det av in mot stan.
Jag vill gå förbi BR leksaker och köpa en leksaks spegel till Novalie eftersom hon tycker om att titta sig i en ; )
Har hittat en på BR leksaker som kostar 169,50:-


Men ska kolla först så att man verkligen ser sig själv i den där spegel så det inte bara är skit.

Jaha nu får det väl vara slutskrivet för idag!
Läsa lite bloggar och sen sova.. ZzZzZz......

God Natt och Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Dina

Tommy är Olivers pappa...

Må han brinna i...

2009-03-25 @ 23:01:50
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se
Postat av: mamma82

Ja, vissa av de där "plast" speglarna blir ju spegelbilden helt vrängd! Man vill ju att lillan ska se sig ordentligt.

Funderar oxå på att köpa en spegel man kan lägga/sätta vid babygymmet eller nått?!

2009-03-26 @ 00:50:08
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 08:26:19
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0