Somnade om...

Efter att vi gick upp idag och åt frukost m.m så gick vi och la oss i sovrummet för att kolla på The Grudge 3.
Både jag Novalie och Patrik somnade och så vaknade vi halv 12, riktigt skönt =)

Nu har jag iaf bestämt mig vad jag ska bjuda på, på torsdag, det blir frozen cheesecake!

Snart åker vi iaf och handlar, skönt och fylla frysen och kylen ibland hehe!

Gud vilket full speckat schema vi har den här veckan:

♥Idag Måndag - Storhandla och fira patriks farmor, baka ikväll till torsdag!

♥Tisdag - Åka till forum, trägga Jonna och Adrian, handla på Gina tricot

♥Onsdag - Inget planerat ännu

♥Torsdag - Jag fyller år, föräldraträff 15-16:30, allt folk kommer 18:00

♥Fredag - Patrik har någon överaskning till mig, åka och lämna Novalie till farmor Pia

♥Lördag - Mer folk kommer och firar mig, mamma kommer och sover över till söndag

♥Söndag - Städdag och inget annat planerat!


Så ser våran vecka ut just nu, men mycket kan ändras ; )

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gumman, nu har ja läst alla dina inlägg.. känner mig usel pa att blogga när jag ser hur mycket du skrivit!:P hahaha.. puss

2009-03-09 @ 16:16:16
URL: http://michaswords.blogg.se/
Postat av: Michaela

Snuttan! Far daligt samvete när jag ser hur mycket du bloggar & hur "upptagen" jag varit & inte hunnit :P haha.. puss

2009-03-09 @ 16:25:13
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0