shopping!

Man ska aldrig släppa iväg en kvinna ner till centrum helt själv!

Det var meningen att jag skulle handla 1 jäst och en chips påse och det skulle gå på 17 kr sammanlagt.
jag kommer hem och har handlat för över 200 kr HA HA!

Gick ju självklart förbi Lindex för att kika om dom fått nått fint och nytt.
Då hittade jag
♣2 body linnen till Novalie 
♣ rosa strumbyxor


Sen gick jag ner till konsum och där handlade jag
♣jäst
♣chips
♣Expressen
♣Libero baby shower


Men det var ju fortfarande behövligt så det gör inget att jag fick med mig det hem också!

Nu håller älsklingen på och lagar mat och jag håller på och bakar bullar!

Här kommer det jag köpte =)



Kommentarer
Postat av: Celina

Ååh, jag vill veta vad det är för kön på min bebs så jag kan köpa massa kläder, och allt annat..

Angående tidigare inlägg: Det är så roligt att pyssla :)

2009-03-11 @ 17:27:47
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0