!!!Shopping shopping shopping!!!

Oj oj oj idag har det verkligen varit en heldag istan med Sussie och Theo.
Vi möttes som sagt klockan 10 i slussen sen åkte vi in till T-centralen.
Gick till Gallerian och kollade runt i affärer - en massa affärer!!!

Sen åt vi lunch på kungshallarna, Sussie tog pizza och jag tog Scampi med ris, oj så gott.

Efter det promenerade vi till min mormors jobb, tog en fika och matade barnen och bytte blöja.
Sen fortsatte vi en stund till i stan.

Efter att tag åkte vi till forum för att träffa min morbror en snabbis.
Sen åkte vi båda hem.

Jag var hemma strax efter 17.
Så jag har vart iväg idag i över 7 timmar.
Fast jag känner mig inte helt slut iaf så det är skönt.

Det jag har handlat idag är:
♣ Body + Jenas till Novalie
♣ leksaks spegel
♣ leksak till vagnen
♣ 3 ankor som man kan leka med i badet
♣ en skylt med Novalies namn på som jag ska sätta fast på vagnen =)

Här kommer lite bilder:




Hoppade av vid londonviadukten och promenerade till Slussen!
Tog 2 fina kort över Djurgården!







Den fina skylten ; )


Novalie tittar sig i spegeln, den tyckte hon om =)



HA HA prövade ett par solglasögon på Novalie i en affär.
Whats the thing with tungan hahaha sötnosen♥

Ne nu ropar patrik att vi ska bada novalie.
mer uppdatering senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0